16 Ağustos 2010 Pazartesi

İlk yazı

Merhaba,

Ben Emre Selcuk. Cornell Üniversitesi, A.B.D'de psikoloji doktora öğrencisiyim. Psikoloji dışında ilgilendiğim alanlardan biri de futbol. Malum herkesin futbol ile ilgili bir bildiği vardır. Ben de bu blogda kendi düşüncelerimi yazacağım. İki tür yazı olacak. Birincisi maç yorumları. Yurt dışında yaşadığım için maçlara gidemiyorum; televizyondan gözlemleyebildiğim kadar yazacağım. İkinci tür yazılar ise daha çok spor psikolojisi çerçevesinden futbola bakan genel yazılar olacak.

Ben uzaktan bir orta yapıyorum, takip etmeye değer mi siz karar verin...

Sevgilerimle

Spor psikolojisine meraklıysanız bunlar da ilginizi çekebilir:
Panter Kaleci (!) Penaltıda Ne Yapar?
Panter Kaleci 2: Top Yine Penaltı Noktasında
Durum Kötü Hocayı Gönderelim! Ya da...
Bursaspor-Trabzonspor (14.11.2010)

Hiç yorum yok: